Katsura och kantarell - en bildblogg om natur, djur och trädgård

Alla inlägg under juni 2011

Av katsura - 11 juni 2011 22:23

 
Av katsura - 11 juni 2011 22:11

Jag lever! (i fall någon har undrat...)

Bloggandet har legat nere ett tag, men jag kommer tillbaka!


Idag fick jag helt plötsligt tid att BARA pyssla i trädgården...utan tidspress. Jag klippte gräskanter, band upp växter som blivit förstora, reklamerade magnolian, som aldrig tog sig, plockade lite nedblåsta pinnar och kottar, skrapade mossa från ölandsstenen och emellanåt slog jag mig ner i solstolen. Bättre kan det inte bli!

 

Av katsura - 1 juni 2011 10:23

 

Slingan vid Klockarebacken i Östra Ljungby går längs Pinnån.


 

Välkommen till katsura

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards