Katsura och kantarell - en bildblogg om natur, djur och trädgård

Alla inlägg under november 2009

Av katsura - 3 november 2009 20:55

Trädgården har gått i ide och det blir inte många nya blomsterbilder på ett tag Gråter. Då är det härligt att leka med lite bilder från i höstas. Jag har precis lärt mig göra fotocollage Skrattande.

Höst i trädgårdarna  

Av katsura - 3 november 2009 20:50

Grått, grått, grått. Dagarna är verkligen grå och det ska visst dröja ända till helgen innan solen eventuellt tittar fram. När locket ligger på väljer jag att drömma mig tillbaka till sommaren då solen sken, himlen var blå och havet skimrade och var dessutom badvänligt! Dessa dagar kan man leva länge på.Sommar   Skrattande

Av katsura - 2 november 2009 21:20

Allas vår lilla Chili!

Chili   Förvånad

Av katsura - 2 november 2009 20:39

   När hösten knackar på dörren behöver jag små färgklickar här hemma.


Orkidée  


Orkidée   Skrattande


Välkommen till katsura

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards